Sv: Match 3: DIF - FBK
Jeszica: J-VLA SKIT, Hade vi vunnit den här hade det nog varit godnatt för dif. Nu lever tyvärr match-serien ändå.. även om vi fortfarande har ett bra övertag.
Andra Perioden var inte alls bra av FBK. SKitdålig period faktiskt.