Sv: Match 3: DIF - FBK
Klinth: Norrena/Lundqvist blir det nog inte mycket kvar av...vad har ni för junior att ta upp till nästa säsong? Köpa någon är väl uteslutet ,eller? Det är ju en sån jävla bra klubb med egna juniorer och allt..*ironisk*