+ 1
Inlägg: 2498453
Svarskommentarer
Sv: Det elfte Guldet
eltifoso: media går bananas över trycker i hallen. Visst jämför man med övriga arenor var det ju grymt, särskilt för kvartsfinal 1, men vi kan bättre.
Tifot högsta klass än en gång och riktig klass. Upp till bevis i Gbg i morn
Tifot högsta klass än en gång och riktig klass. Upp till bevis i Gbg i morn
Länkar:
https://pod.space/hockeypuls
https://pod.space/hockeypuls
Trevligt men inte superviktigt
Så chanslösa är vi inte nere i Gbg, så nog ska vi ge dom en match
Tills dess , vila rehab och gott humör