Sv: Match 3: DIF - FBK
Micke80: Jag hoppas att dom spelar annars vet man inte, dom skadade ju dom spelarna som betyder mycket för laget. Men vi klarar oss, vi slår ut djurgården ikväll! Det är dom värda.