Inlägg: 2506139
Svarskommentarer
Sv: Det elfte Guldet
eltifoso: Serien utvecklar sig exakt som jag förväntat mig inför den
Hemmalagen vinner och så får det gärna fortsätta
Och positivt att det blev en stor förlust också, lär ge mer tändvätska till oss och mättnad till dom , ser bra ut framöver
Hemmalagen vinner och så får det gärna fortsätta
Och positivt att det blev en stor förlust också, lär ge mer tändvätska till oss och mättnad till dom , ser bra ut framöver
Ja ja nya tag på lördag, hoppas som sagt på några spelare tillbaka då
Och 2-2 i matcher är betydligt jämnare än Gbg skrävlade om inför serien då de messade om 4-0 och kross.. nja inte riktigt va