Sv: Finalen väntar
FredrikM: JASSÅ, så ni FBK.are går inte på matcherna när dom kostar runt 400:- men det gör vi Göteborgare, för vi vill banne mig se vårt lag, oavsätt PRIS,

DET ÄR RIKTIGA SUPPORTERS DET!!!