Sv: Finalen väntar
BJ:

I biljettfrågan, ja. Tråkhockey i Scandinavium, nej.

Men va fan...jag ska inte skriva nåt mer kring detta. Vill Fredrik snacka vidare får han skicka ett brev...;)