Sv: Finalen väntar
FredrikM: Jasså du tycker hockey i Scandinavium är tråkig? Jag tycker det har varit jättekul i år. Speciellt ett par matcher som. 7-4 mot Färjestad och 6-0 mot Djurgården och just det 5-2 mot Färjestad.