Sv: Final 2
Micke80: till viss del stämmer det du säger. Men FBK-spelarna blev ju givetvis frustrerade eftersom de fick billiga utvisningar gång på gång...
Jag står fortfarande fast vid att Tottos utvisning var ett skämt!