Sv: Final 2
Micke80: men det är inte bara rhodin som är blek...Söderström,Hyvönen och Jenni tycker jag var svaga också..Jenni hade flera lägen att trampa på men han tvekade...

Nordström och Kalt var bäst idag tycker jag.