Sv: Final 2
Sebbe: han gör inte tillräckligt mycket så enkelt är det , ska FBK ha en chans måste Jönsson vara på topp det är han inte , därför kommer Frölunda tyvärr vinna SM-Guld , hoppas jag har fel, men troligtvis inte