Inlägg: 2710398
Svarskommentarer
Sv: Det elfte Guldet
Jugge: Tror mest det är för cuper och läger, men visst kan det bli en och annan helgmatchgäst också
Arenan har ju alltid aftergame på lördagar i restaurangen som är fullsatt med folk som festar vidare där istället för att fortsätta inne i stan
Arenan har ju alltid aftergame på lördagar i restaurangen som är fullsatt med folk som festar vidare där istället för att fortsätta inne i stan
Jag själv bor c:a 20 mil från Gävle. Är jag på plats och kollar en lördagsmatch (och frugan mot förmodan vill följa med) så bor vi alltid centralt i Gävle så man kan gå ut och äta en god bit mat. Jag skulle inte ha någon lust att bo kvar uppe på Sätraåsen.