janersa: Haha, dom kanske kan dyka upp ändå, känner ingen annan som vill ha dom. Men blev trots allt lite spännande i slutet. Tycker dock att några onödiga utvisningar gav er momentum. Vi höll uppe spelet i 5-5 hyfsat bra, trots massivt spelövertag. Har varit med om värre insatser i Karlstad
+ 1