Inlägg: 2760363
Svarskommentarer
Sv: Det elfte Guldet
eltifoso: nja TIK är hemmalag så 2-3 betyder något annat, som den obeboeligt negativisten du är tror jag på annat.
Om du menade 2-3 lag bakom oss