janersa: Jag börjar undra om vi gör detta medvetet för att slippa play in lagen där det finns några elakingar typ Saik, Växjö och Rögle och hoppas att LIf och Timret hamnar på plats 5-6
Inlägg: 2829681
Svarskommentarer
Sv: Det elfte Guldet
Svanru: Ja, man undrar. Så himla sämst ikväll, oavsett hur det går i förlängningen nu. Linköping ska vi bara slå under ordinarie tid.