+ 1
Inlägg: 2940071
Svarskommentarer
Sv: Det elfte Guldet
janersa: Riktigt starkt att mosa seriens formstarkaste lag med hela 6-1. Detta utan Steen
Ser fortsatt lovande ut för fortsättningen
Ser fortsatt lovande ut för fortsättningen
+ 1
Extra skönt att Lodin och Forsell målade.
Ett helt annat FBK än vi sett på ett bra tag.
Måste dock höja oss ett snäpp till på lördag då DIF kommer.