Inlägg: 2941807
Svarskommentarer
Sv: Det elfte Guldet
janersa: du har helt rätt vi har många gånger varit i ledning inför sista och tappat det men det positiva är en seger i en jämn match där vi inte var menlösa.
+ 1
Extra skönt att Studenic målade, även om det "bara" var i tom kasse.