ante08: "Det finns i skrivande stund ingen utpekad misstänkt för brottet."
Inlägg: 2942381
Svarskommentarer
Sv: Det elfte Guldet
Asså jag orkar inte en 0-1-förlust igen. Trodde det var islossning med målskyttet men två matcher höll det, sedan är vi tillbaka på ruta ett igen. Varför blir det plötsligt så svårt att få pucken i mål?
Såg inte matchen men lyssnade på P4. Där sa de:
-Att FBK hade många utvisningar,
-Att Linus Johansson missade minst 3, 4 klara kvitteringschanser.
Om vi åtminstone fått stryk med 2-3. Men detta att målkolumnen gapar helt tom...
Såg inte matchen men lyssnade på P4. Där sa de:
-Att FBK hade många utvisningar,
-Att Linus Johansson missade minst 3, 4 klara kvitteringschanser.
Om vi åtminstone fått stryk med 2-3. Men detta att målkolumnen gapar helt tom...
Sv: Det elfte Guldet
janersa: Riktigt bra genomförd bortamatch där vi väl var det bättre laget trots att vi saknade Larmi och Steen
Riktigt gott betyg för laget de tre senaste matcherna tycker jag och ryktet om att JJ ska få sparken känns väl dött nu va, även för de värsta belackarna
Fortsätter vi spela såhär kommer fler poäng spelas in
Bra gjort av hemmalaget ikväll att komma undan med alla regelvidrigheter också och bara dra på sig en utvisning, cred till dom, eller domarna , välj själva
Riktigt gott betyg för laget de tre senaste matcherna tycker jag och ryktet om att JJ ska få sparken känns väl dött nu va, även för de värsta belackarna
Fortsätter vi spela såhär kommer fler poäng spelas in
Bra gjort av hemmalaget ikväll att komma undan med alla regelvidrigheter också och bara dra på sig en utvisning, cred till dom, eller domarna , välj själva