eltifoso: Hoppas Tomas Ek är ordentligt laddad ikväll för nu möter vi Goa Gubbarna i deras lejonkula.
Inlägg: 2960140
Svarskommentarer
Sv: Det elfte Guldet
Vi tar en om Frölunda också:
-Varför har Frölundas spelare så dåliga tänder?
-För att tandläkaren sagt till dem att borsta dem efter varje mål!
-Varför har Frölundas spelare så dåliga tänder?
-För att tandläkaren sagt till dem att borsta dem efter varje mål!