Typiskt scenario som känns igen: Vi pepprar motståndaren som på värsta skjutbanan, men när vi inte får hål så gör det andra laget mål istället när vår ammunition tillfälligt tar slut,
Inlägg: 2960423
Svarskommentarer
Sv: Det elfte Guldet
Totalt utspelade av SAIK i andra perioden. Vårt PP suger fett, syns knappt att vi är en man mer.
Kan inte bli tydligare att vi är minst ett nummer mindre än topplagen i år. Vi kan slå lag som LHC, Örebro, Timrå med uddamålet, men vi har inget med toppositionerna att göra.
Kan inte bli tydligare att vi är minst ett nummer mindre än topplagen i år. Vi kan slå lag som LHC, Örebro, Timrå med uddamålet, men vi har inget med toppositionerna att göra.