Snyggt mål av Alba och c:o. Men förvillat och rörigt försvarsspel. Liknar sållet vi hade förra säsongen.
Inlägg: 2969830
Svarskommentarer
Sv: Det elfte Guldet
Ja kära nån, 2-4 nu och ingen tillstymmelse till försvarsspel.
Vem mer tycker att vi ska skeppa dinosaurien Roos redan imorgon?
Vem mer tycker att vi ska skeppa dinosaurien Roos redan imorgon?