Jaaa Eltifoso har rätt nu är vi uppe på 99,99 %
Inlägg: 2979007
Svarskommentarer
Sv: Det elfte Guldet
Nu har vi 10 pinnar ned till kvalspel. Hoppas att Abbot pratat med spelarna vad som gäller. Att vinna mot ett nedtrännat VF som förbereder sig för ett slutspel är ingen merit. Vi skall överleva och slippa kval allt annat är plus efter denna säsong.
Sv: Det elfte Guldet
Svanru: Var tvungen att kolla . 2 ggr denna säsong har vi ledat inför sista perioden men förlorat
Så oron ngn hade var obefogad. Kändes tryggt hela vägen in och nu har vi tre segrar senaste fyra matcherna
Jack var kung idag , men det hittas säkert ngt att klaga och gnälla på ändå
Så oron ngn hade var obefogad. Kändes tryggt hela vägen in och nu har vi tre segrar senaste fyra matcherna
Jack var kung idag , men det hittas säkert ngt att klaga och gnälla på ändå