janersa: Det är tryggt. Frölunda lär inte vilja ha oss ur SHL
Inlägg: 2979022
Svarskommentarer
Sv: Det elfte Guldet
eltifoso: Du menar att de gav upp för att rädda oss glöm det jag har bott i Gbg i 40 år och de är hysteriskt avundsjuka på våra historiska framgångar och gärna sett oss i div 2-3
+ 1