Svanru: Håller med , precis som varje säsong. Sen är allt annat bonus.
Inlägg: 2979030
Svarskommentarer
Sv: Det elfte Guldet
eltifoso: "Håller med , precis som varje säsong. Sen är allt annat bonus."
Själv förväntar jag mig mer av FBK inför en säsong än att de ska undvika kval. Vi är väl inte något Linköping, HV eller Örebro? Men visst, har man inte större krav än så så är ju årets säsong helt lysande så här långt. Vad kan man mer önska?
Själv förväntar jag mig mer av FBK inför en säsong än att de ska undvika kval. Vi är väl inte något Linköping, HV eller Örebro? Men visst, har man inte större krav än så så är ju årets säsong helt lysande så här långt. Vad kan man mer önska?