eltifoso: Såg vi samma matchslut? Det kändes inte tryggt efter 3-2.
Inlägg: 2979035
Svarskommentarer
Sv: Det elfte Guldet
janersa: Tyvkte vi hade bra koll. Kommentatorerna försökte få sista skottet att låta farligt men Larmi hade koll.
Nej denna matchen var klar efter 40 minuter, hade kunna bli betydligt större marginal . Frölunda ska vara glada att de bara förlorade med uddamålet
Nej denna matchen var klar efter 40 minuter, hade kunna bli betydligt större marginal . Frölunda ska vara glada att de bara förlorade med uddamålet