Inlägg: 2979043
Svarskommentarer
Sv: Det elfte Guldet
eltifoso: Då väntar en räcka bortamatcher väl om jag inte minns fel. Ska bli skoj att se, tror det är fem raka bortamatcher nu?
Däremot gemene göteborgare , ja dom vill säkert slippa oss, det är ömsesidigt