Svanru: Du har förmodligen rätt. Vi har dessutom varit upp och ner under Abbott. Vinsten mot Frölunda gör mig inte ett dugg lugn, det är inte alls omöjligt att vi torskar fett imorgon.
Inlägg: 2979781
Svarskommentarer
Sv: Det elfte Guldet
janersa: Utgångstipset blir väl 6-1 till Örebro , men Färjestad har överraskat positivt förut, hoppas på det bästa