Lite för mycket Örebro nu sista 5 minuterna. Vi blir ju ganska knäsvaga när vi får motgångar så inget mål i baken nu tack.
Inlägg: 2980898
Svarskommentarer
Sv: Det elfte Guldet
Sammantaget efter andra verkar vi väl bättre på det mesta. Vi hoppas det håller i sig i tredje.
Alla som tycker att Åsa ska skriva på för ett år till räcker upp handen nu. Oavsett hur säsongen slutar så går åtminstone han ur den med hedern i behåll tycker jag.
Alla som tycker att Åsa ska skriva på för ett år till räcker upp handen nu. Oavsett hur säsongen slutar så går åtminstone han ur den med hedern i behåll tycker jag.
+ 1