janersa: Hoppas att vi håller viktiga 10 pinnar ned till kval
Inlägg: 2980950
Svarskommentarer
Sv: Det elfte Guldet
Svanru: Jag hoppas ingenting. Mina synapser är för utbrända för det med tanke på hur säsongen har varit. Skönt med tre pinnar, men vi avvaktar kommande matcher.
Topplagen sviker idag och tar förluster mot våra konkurrenter, undantaget Skellefteå som skärpte sig och vände mot BIF. Utgången för oss är inte avgjord ännu.
Topplagen sviker idag och tar förluster mot våra konkurrenter, undantaget Skellefteå som skärpte sig och vände mot BIF. Utgången för oss är inte avgjord ännu.