Inlägg: 2982587
Svarskommentarer
Sv: Det elfte Guldet
Jag upplever DIF som ett ganska blekt lag, men ser inget som talar för att just vi ska vinna ikväll. Det kan gå hur som helst.
Kommentatorerna råmar och bräker över hur bra DIF-målvakten är, men vi gör honom bra med för dåliga skott. Nu visade Forsell hur man ska göra och då var deras målis rätt blek.