janersa: återigen pinsamt men vi är inte bättre
Inlägg: 2984667
Svarskommentarer
Sv: Det elfte Guldet
lite glädje i bedrövelsen VF får bara tappa. en pinne de sista 10 matcherna för att slå vårt rekord på 118 pinnar. Tack Lule för stölden idag😂. Och tack för att alla bottenlag fick pisk fortfarande 11 pinnar ned till kval även om jag tror att vi skulle behöva hamna där för att rensa ut överbetalda primadonnor. Ser fram emot derby mot BIK oavsett serie.
Sv: Det elfte Guldet
Svanru: Jag tror man innerst inne har gett upp. Spelarna vet att de i slutänden kommer undan kvalspel, då skiter de i resten. Men vem ska straffa dem för att förnedrar vårt klubbnamn?
Kom nu inte med att vi saknar vissa anfallsspelare, Brynäs saknar flera backar. Och vilka av våra anfallare skulle göra skillnad? Möjligen Tomasek. Kellman och Linus saknas inte, de har slutat göra mål för längesedan.
Kom nu inte med att vi saknar vissa anfallsspelare, Brynäs saknar flera backar. Och vilka av våra anfallare skulle göra skillnad? Möjligen Tomasek. Kellman och Linus saknas inte, de har slutat göra mål för längesedan.