Tyvärr känns mycket igen ifrån förfjol då vi inte riktigt får tag i rögle.
Inlägg: 3008053
Svarskommentarer
Sv: Det elfte Guldet
Bataille: Ok, jag tycker vi var klart bättre laget i första. Man kan verkligen se olika på en match 😅
Jag kör ju iofs som alltid utan ljud, då påverkas jag inte av kommentatorer och hemmapubliken
Jag kör ju iofs som alltid utan ljud, då påverkas jag inte av kommentatorer och hemmapubliken