Svanru: Gick som förväntat ungefär. Det som förvånade mig lite var hur hemmalaget vek ner sig i det fysiska spelet. Vår fysik fick ett par pjäser ur spel redan i match 1
Inlägg: 3008997
Svarskommentarer
Sv: Det elfte Guldet
eltifoso: Jag håller helt med Olas stillanstående tackling är ett praktexempel dock hoppas att Rögespelaren klarar sig utan komplikationer
+ 1
Sv: Det elfte Guldet
eltifoso: Thelin stabil igen! Folk får fortsätta håna mig för att jag tycker han är vår etta.. tycker spelet ikväll talar för sig själv.
Finns saker att förbättra inför match2 men en bra start på serien med tungt fysiskt regelrätt spel och däremellan blixtsnabba anfall med kreativa spel
Finns saker att förbättra inför match2 men en bra start på serien med tungt fysiskt regelrätt spel och däremellan blixtsnabba anfall med kreativa spel