Sv: Det elfte Guldet
eltifoso: Matchen i repris nu. Lodin har just gjort första reduceringen
Publiken som skratthånar motståndarna kommer om ngn timme få känna på hockeygudarnas karma.

5-0 är det nya svåraste att leda med 😎