eltifoso: ja herregud vilken lycka jag trodde på en ny 0-4 smäll med tanke på hur sesången har sett ut.
Inlägg: 3011005
Svarskommentarer
Sv: Det elfte Guldet
Bataille: Tråkigt med skador på Alba och Philp, men skoj med hemmamatch
Dessutom måste jag ju lyfta tredjekedjan vi mönstrar idag! Lodin- Zohorna - TomasEk
Är det månne slutspelets vassaste tredjelina?
Snart nedsläpp
Dessutom måste jag ju lyfta tredjekedjan vi mönstrar idag! Lodin- Zohorna - TomasEk
Är det månne slutspelets vassaste tredjelina?
Snart nedsläpp