Sv: Det elfte Guldet
Svanru: Ja det hoppas väl alla tror jag

Ska ge cred till Larmi också, hållt nollan nu i drygt 5 raka perioder . Det spelet trodde jag inte han hade i sig. Men han har motbevisat mig so far