Sv: FBK-SSK
TBSE: Trodde SSK skulle kvittera när Jenni åkte ut. Men tydligen har vi fått bra fart idag.
Bäcker assist...

"Doldisarna" fortsätter visa framfötterna =)

Nu för Jönssonligan nästan göra mål, annars blir man orolig ;)