Sv: FBK-SSK
Sibbe:
Ja faktiskt lite(peppar peppar).
Kommentatorerna snackade lite om att det verkar som om Färjestad "bara" behöver trycka lite på gasen så får man mål. Effektiviteten pratade dom mycket positivt om också =)