Sv: Sex Färjestadare...
Sibbe:

Du, stackars MIF säger jag bara;) Nä men skämt o sido tror jag vi vinner ganska lätt. Brukar iof vara tufft mot dem men känns som det är på väg att lossna rejält nu.