Sv: Sex Färjestadare...
Danne_L:

Ni spelar ju inte borta förrän efter uppehållet i Kinnarps Arena den 13:e november...
Då vet ni att ni har gott om tid att fundera på hur pusslet ska läggas iaf ;)