Sv: 12 poäng
Eltifoso:

Det var Svanru som yttrade ordet pinsamt så hör med honom. Lycka till själva!

svanru: Förstår nog inte riktigt din fråga den här gången. Det är bra att FBK är överlägsna, även för oss andra lag?