Sv: Emil Kåberg till Färjestad
DomarenOne: Jag måste säga att detta låter oerhört lovande en spelare som väcker en sådan avsky måste vara värd att ha med i sitt lag :-) Ni i Rögle har säker någon liknande impopulär spelare i erat lag.