Sv: Kåbergs insatser i FBK
Eltifoso: Enligt aftonbladet så var han en friskus. Det låter mycket bra att ha honom i laget.
Göbber o kärringer nu drar jag till fjällen höppas att FBK leder ES med 21p när jag kommer tillbaka :-)