va bra ni är...
Helt klockrent...ni har typ vunnit en match dom 10 senaste..lr nåt...vet inte riktigt,,,å den va mot leksand så underbart...!!...vill ha ner dom i kvalserien så mora kan pissa på dom,,,=)...