Då hade vi sett Gaborik för sista gången då
Suck Ja då hade vi kasnke sett han för sista gången då TACK MDOD för de :(
Ja man får glädjas åt de han i alla fall gjorde under sin tid här.
Fasen oxå att han inte stannar han hade behöfts i slutspelet.