Sv: Då hade vi sett Gaborik för sista gången då
Sinuhe:

Vilken tur att det inte var ett rapp från en FBK-spelare, det hade ju varit riktigt pinsamt. När under matchen skedde detta rapp, så att jag kan kolla närmre dvs..