Sv: Då hade vi sett Gaborik för sista gången då
Sinuhe:

Eller så var det en olyckshändelse. Om det är uppgifter från Leif Strömberg, ja, då kan det mycket väl vara en lögn, han ljög ju rätt friskt efter matchen.