Sv: Då hade vi sett Gaborik för sista gången då
NuMo: Nej har jag nämt nått namn på vem som gjorde de??? Nej de har jag inte.
Men varför skulle jag tvecka på de uppgifter som går att finna på Färjestads hemsida???