Sv: Ledin helt klar för Färjestad
Dawidovski: Då omforlulerar jag mig, var står det att FBK inte har varit "oproffsiga/tjuvar " i artikeln?

Det snarare framgår vilken tidpunkt man kontaktade spelaren, eller hur?