Sv: Hur mycket älskar vi vårt FBK
Bengt:

Ni har konstiga metoder att sänka VF från insidan. Jag menar, smart att skicka hit Evensson? Hade ni aldrig gjort det hade vi fortfarande harvat där nere i botten..ja du vet där Timrå kommer befinna sig i år?;)